laacz.lv

Kaspara F. neoficiālā mājaslapa (Anno 1997)

Jaunais vecais auto: ikdiena

Rakstu sērijā “Jaunais vecais auto” iepriekš vēstīju savu skatienu uz auto izvēli un pašu iegādi. Tagad laiks divu gadu pieredzei. Cik tad ir daudz patiesības faktā, ka jauna Oktāvija ir uzticams sabiedrotais un ikdienā nejauc galvu? Auto, kuru es ņēmu kā kompromisu starp to, ko grib sirsniņa un to, ko var maciņš.

Godīgi sakot, servisā auto ir pabijis retāk, nekā iepriekšējie, lai gan apkopes jāiet ir ik pa 15 (!!!) tūkstošiem. Un arī pagarinātā garantija lēnām sāk sevi atpelnīt. Aprīkojuma ziņā es nenožēloju pilnīgi neko. Dažos aukstos ziemas rītos, protams, slinkais un salīgais alter ego pačīkst, ka varēja jau tomēr padomāt par autonomo apsildi. Bet to kompensē tas, ka ir apsildāms priekšējais vējstikls :P

Atsvešinoties no vēlmes attaisnot izvēli kā sev, tā citiem, un cenšoties būt patiesam, jāsaka, ka kopumā ir tāda kā neliela vilšanās. Vispārējais cenas pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, kā arī lētākā Rapid parādīšanās deva cerības, ka Octavia no pārbaudītas un uzticamas vērtības kļūs vēl labāka. Kaut kā, šķiet, mazliet nesanāca. Ja nav ambīciju un vēlmes pēc kaut kā sevišķa, noteikti ir OK, taču man domāt, ka kvalitātes šķirbai starp Superb un Octavia vajadzēja samazināties, nevis palielināties.

Ikdienas braukšana

Apzināti ņēmu tieši divu litru dīzeli. Protams, ka ikdienas satiksmē pietiek arī ar 1,2 litru benzīnu vai 1,6 litru dīzeli. Bet dvēselīte tomēr grib, lai ir tā rezervīte, kad viņu vajag. Un rezervīte ir. Starp citu, zinu arī vienu jaunā Octavia VRS īpašnieku. Labi vien, ka nepaņēmu. Priekšpiedziņai jaudas ir pārlieku daudz, lai būtu liela jēga, bet visu riteņu piedziņas tam modelim nav.

Skaņas izolācija ir diezgan baisa. Jā, šī ir viena no tām lietām, kas nopietni kretinē. Braucot intensīvā satiksmē pa Jelgavas šoseju radio ir jāgriež stipri skaļi, lai varētu komfortabli saprast tur runāto. Tādējādi nākas pārregulēt skaņas balansu uz priekšu, lai aizmugurē gulošajiem nav par skaļu. Kā arī, to visu uzreizi var dzirdēt ārpus auto. It sevišķi tajos brīžos, kad runā pa telefonu, izmantojot handsfree. Situāciju pasliktina arī tas, ka 2.0 dzinējs ir diezgan paskaļš.

Automašīnas ietilpība savā klasē ir vienkārši wow. Aizmugurē sēdošajiem ir jābūt sevišķi porziņģiem, lai ar ceļiem atdurtos pret priekšējo beņķi. Bez liela stresa pat ne universāla bagāžniekā vari ietilpināt trīs pļaujmašīnas vai novusa galdu. Arī komplektā nākošie nieciņi ir feini – tīkliņi, atlokāmi iepirkumu maisiņu āķīši bagāžniekā, kastu fiksācijai paredzēti Velcro tipa leņķīši. Superērti. Nekad es vairs neizskatīšu variantu iegādāties sedanu, kuram bagāžnieks verās vaļā kā maza šķirbiņa.

Neliela vilšanās ir par DSG kārbu (es apzinos, ka “DSG [Direct-shift gearbox] kārba” ir tāds pats nepareizs termins kā “atsūti SMS [short messaging service]”).

Diemžēl, nav izdevies atrast nevienu zināmu cilvēku ar identisku auto, motoru un automātu, lai salīdzinātu, taču ir pamatotas aizdomas, ka slēgšanās nav īsti gana plūdena. Galu galā – no sešpakāpju DSG gribējās sagaidīt ko vairāk. Sevišķi labi pārslēgšanās jūtama starp pirmo un otro ātrumu. Kā arī, īsti labi nedarbojas plūdenā uzsākšana, ja ir ieslēgta automātiskā dzinēja izslēgšana apstājoties. Un tā fīča vispār ir čakarēšana, jo vienīgais, ko tā dod, ir atbilstība izmešu normām uz papīra. Sastrēgumos, protams, patēriņš litros uz simts kilometriem arī samazinās, bet cik tu kilometrus nostāvi sastrēgumos?

Amizanti, ka līdz ar DSG auto nāk arī tāda atsevišķi ieslēdzama fīča kā launch control, kas teorijā nozīmē uzsākšanu ar pedāli grīdā, bet pēc iespējas samazinot riteņu izslīdēšanu. Muļķīgi, bet es spēju uzsākt daudz veiklāk, nekā dators…

Jau minēju, ka elektriski apsildāmais vējstikls ir ekstra, kura noteikti ierindojas TOP5. Kā papildaprīkojums uz visa auto fona viņš neko daudz nemaksāja (šķiet, 170€). Bet tas, ka nav jākasa priekšējais stikls, ir uzlabojums gan ziemas rītu komfortam, gan tā nesaskrāpētībai.

Kas attiecas uz patēriņu, es pat nebiju lolojis cerības (te var redzēt gan faktisko, gan kompja rādīto). Patēriņš ir lielāks par vispasaules vidējo tāpēc, ka dažkārt kāja smaga. Un tāpēc, ka Rīgai cauri. Un satiksmes organizācija pie mums ir mazliet lielākā dibenā :) Bet, protams, brošūrā rakstītais vidējais ir panākams tad, ja izslēdz kondicionieri, ieliec kruīzā un brauc pa pilnīgi sausu šoseju uz 90 km/h, kad nav ne vēja, ne citu satiksmes dalībnieku. Un mašīna ir sfēriska. Un apkārt ir vakuums. Pat eirotripā lielajos pārbraucienos zem pieciem litriem ierakstīties nav reāli. Ja nu vienīgi Austrijā, kad braucām prom no Alpiem. Tad gan :)

Auto ir ciets. Tas laikam tāpēc, ka aizmugurē nav neatkarīgā piekare, kā arī regulējums ir ne pārāk foršs. Es iepriekš pat nebiju iedomājies, bet vienreiz iesēdos aizmugurē un tapu izvizināts. Ak, tik tiešām. Labi, ka sēžu priekšā.

Ū. Un vēlā rudens, ziemas un agrā pavasara šausmas, ar kurām sastapšos jau trešo ziemu. Tas, kā katru dienu aizķep sānu spoguļi un sānu stikli ir vienkārši kaut kas paranormāls. Tur dizaineri kopā ar inženieriem noteikti ir ilgi rēķinājuši, pētījuši, eksperimentējuši un domājuši. Apmēram nulle sekundes. Pat pie mazliet mitras šosejas šajā gada periodā logi un sānu stikli kļūst necaurskatāmi. Tad, kad ir sālītā šļura (pavasarī, siltā ziemā), ir gadījies, ka pie iebraukšanas Rīgā ir jāstājas ceļa malā un jātīra, jo neko nevar redzēt.

Un, protams, daudzu jauno auto lāsts – logu šķidruma bačoka ietilpība, kas ir tieši par 100 gramiem par maz. Tad, kad ieslēdzas brīdinājums, ka logu šķidrums iet uz galu, ar šo “iet uz galu” ir jānobrauc vēl kādas pāris sliktas dienas vai divas nedēļas sausa laika. Un tikai tad tev varbūt izdosies saliet iekšā visus 4 litrus. Man bagāžniekā parasti ziemā ir divi trauki ar logu šķidrumu. Viens pilns, otrs ar 100 gramiem sevī…

Kopumā, protams, nav tā, ka man auto nepatīk. Esmu apmierināts tik, cik varu būt. Brauc labi, bet ir šis tas nepārdomāts. Un lietas, kuras man kā ne-ekspertam liek šaubīties. Galu galā, kopējā cena nemaz nav tāda, kurā gribētos redzēt šādus pieļāvumus. Ja es būtu ar mieru dzīvot ar “apmēram OK”, es būtu pircis lētāku korejieti (nopakotu pēc maksimuma) vai Rapidu (arī nopakotu). Un rezultātā būtu vēl arī nopietni ietaupījis.

Un pats skumjākais, ka šis man liek šaubīties par nākamā auto izvēli. Iepriekš biju gandrīz pārliecināts, ka tas noteikti būs Superb. Tagad ir tāds … ēēēē … varbūt labāk ne? Par superba naudu var nopirkt mazliet sliktāk aprīkotu, bet pasātu…

Servisa apmeklējumi

Te nu es provēšu būt precīzs, lai gan kādam noteikti šis viss sildīs sirdi. Ciktāl viss attiecas uz komunikāciju no servisa puses (gan sociālajos tīklos, gan telefoniski, gan rakstiski) viss vienmēr ir bijis tip top. Argumentēti, laipni, pārliecinoši. Tas bija pirmos divus gadus, kad spēkā bija noklusētā rūpnīcas garantija :)

Kas ir apkopēs? Lielās šaibās nekas. Ja vien tas, ka, kā izrādās, oriģinālajiem klučiem nav nodiluma ļipiņas, kā arī tas, ka salona filtrs jāmaina katros 15 tūkstošos, jo pat neesot “pilnam”, logi svīst ciet :/ Pārējais pēc papīriem. [Te ir 2013. gada papīrs](//laacz.lv/f/txt/apkopes octavia 2013.pdf) ar apkopju prognozēm (latos un bez PVN).

Starp citu, garantijas laikā apkopes Tu vari iet kur vien sirds vēlās, ja vien tiek ievēroti garantijas apkopju nosacījumi. Ja gribi būt 100% drošs, ir divi varianti – pašreizējais Škoda dīleris “Karlo Motors” (dārgi, bet smuki) vai arī kādreizējais Škoda dīleris “Auto Īle & Herbst”, kas ir lētāk un man stipri ērtāk.

Visos šajos divos gados man ir pamanījušies izdegt abu pušu ksenoni. Pirmajā gadījumā bez ierunām nomainīja visu bloku. Otrajā, kuru noziņoju šomēnes, nomainīja spuldzīti ksenoniem un gabarītu (pēdējo gan par manu naudu). Uz manu komentāru, ka, ja jau abas ir izdegušas, noteikti problēma ir citur, atbilde bija vienkārša – nav jau teikts, ka abas izdega vienlaicīgi. OK. Pieņemu zināšanai.

Otrs cundurs bija, ka dažus tūkstošus kilometru pēc iepriekšējās apkopes kompis sāka ziņot, ka pēc 2500 kilometriem ir jāiet apkope :) Neko, kļūda “Karlo Motors” servisa pusē. Es tik paķiķināju :)

No niekiem vēl bija nedegošais kāju apgaismojums aizmugurē sēdētājam, kuram pirmajā reizē nomainīja spuldzīti, bet pēc tam izrādījās, ka tur vienkārši ir nekontakts :) Grabošo bardačoka vāciņu es pat vairs nepiesaku, jo te tas ir, te nav un viennozīmīgi reproducēt jebkuros apstākļos nevar.

Viena lietiņa, kas reāli krīt uz nerva, ir nespēja tikt pie KASKO jau saskaņota un, visticamākais, apmaksāta priekšējā stikla, kuru rotā zirneklītis. Pirmajā oktobrī iekš “Auto Īle & Herbst” pieteiktais gadījums tika saskaņots. Izrādās, ka tieši tāds oriģinālais stikls ir nežēlīgs retums. Tāds retums, ka vēl aizvien (pagājuši vairāk nekā divi mēneši) to nekur nav iespējams dabūt. Ko dara tie, kuriem stikls ir sasists citur Eiropā? Vai tiešām tādas lietas nenotiek?

Nu, un, bolēro. Ar Bolero tiek saprasta tā uzparikte, kas ir ar skārienjūtīgo ekrānu, radio un datora vadības lietiņām. Raugi, pirms gada man mitros rītos skārienjūtīgais ekrāns sāka nestrādāt. Pēc kāda laika atjēdzās, bet gļuks bija tāds, ka neko nevarēja saspaidīt, kamēr jamais nebija atjēdzies. Sazinājos ar “Karlo Motors”, viss lieliski. Rekomendēja nofilmēt, atsūtīt e-pastā. Lieta darīta. Pēc neilga laika apstiprinājums un dodamies mainīt visu bloku. Nu, gadās gļuki. Viss normāli, sāpju nav. Tik vien, cik uz to nolāpīto Imantu jākratās.

Pirms diviem mēnešiem pienāca šis rudens. Vēsie un mitrie rīti. Hopsā – ir! Gļuks atkārtojas ;) Nofilmēju, nosūtīju. Aizbraucu atkal uz nolāpīto Imantu pēc uzaicinājuma, esot softa vaina. Ja softs būšot vecs, tad pāršūšot softu un visam būtu jāpazūd. Lieliski. Mazliet samulsis, bet pie dīlera ir diezgan komfortabla uzgaidāmā vieta, tāpēc ar datoriņu un visu pārējo turp un aidā gaidīt.

Kā jums šķiet, kas notika pirms mēneša? Nofilmēju, aizsūtīju. Principā, neko nevarot izdarīt. Jā, pierādījumi liecina, ka gļuks ir. Nē, nav skaidrs, ko darīt. Mazs mulsums (cenšos būt pieklājīgs). Lai gan par garantijas speciālistu neko sliktu nevaru teikt – atsaucīgs, laipns, zvana, raksta. Šis vairāk attiecas uz visu sistēmu kopumā. Labi, ka vismaz esmu pieteicis garantijas laikā. Problēma ir, jānovērš būs arī pēc garantijas.

Un, ziniet, es neesmu pārliecināts, ka problēmas ir beigušās. Ja pirmajos divos gados ir, ko atcerēties, tad kas notiks nākamajos trīs? Pie kam, tikko saslēdzās, ka varētu būt, ka mainīsies attieksme, jo divi gadi bija standarta garantija, bet pret pagarināto varētu būt mazliet cita attieksme.

Starp citu, ja runājam par garantijām. Vienmēr, ja ir kāda problēma, tā ir jāpierāda. Lieliski der arī ar telefonu ierakstīts video, bet obligāti tajā pašā video ir jāiekļauj arī odometra rādījums. Pretējā gadījumā tas nav nekāds pierādījums.

Tā, lūk, mīļie lasītāji. Šādi man iet – jocīgi mazliet. Secinājumus izdariet paši :)

Endijs Lisovskis

Laba sērija. Paldies!
Kopumā jūtu, ka es Oktāviju nepirkšu. :) Kad pirms 8 gadiem gāju cauri auto iegādei, tad nebiju tik excelīgs. Man bija daži citi kritēriji: sakarīgs garantijas periods; 5 zvaigznes drošības testos; iekļaušanās budzetā; lai +- OK izskatās un var bērnu ratus bagāžniekā iepakot. Tas arī viss. Nedēļa pārdomu un tiku pie auto, kuram bija šādas/tādas bērnu slimības (1. paaudze, 1. gada ražojums ….) . Daļa joprojām liek par sevi manīt. Bet nekas traģisks.
Pavasarī domāju, ka varbūt vajadzētu jaunu auto. Domāju par excelīgu metodi, domāju par reviewiem un forumiem, domāju par “kas sirdij patīk” utt. Secinājums bija viens – jauna auto iegāde ir ļoti, ļoti sarežģīta. Un kamēr vien varēšu ar tagad 8 gadus veco braukt, braukšu. Kaut vai tādēļ, lai visam šim iegādes murgam nebūtu jāiet cauri.

jancha

Man bija B6 savlaik un nekādu problēmu ar spoguļu aizķepšanu nenovēroju. Pie 125tkm izbeidzās motors (pēc tam, kad beidzās garantija, kas tolaik bija tikai 2g).. 1.8 TSI, 2008. gada. Tas tā pārdomām par VAG grupu.

Edgars

Nu nav jau jānobrauc… es savu “exceli” rēķinu attiecībā pret esošā auto izmaksām – izmaksas uz 1 km, sadārdzinājums ikmēneša izmaksām, ja ņem kaut ko citu. Tapē interesanti. :)

Edgars

Nu absolūtie cipari nav svarīgi. Ja tu nākamo auto arī pērc līzingā, tev tāpat auto izmaksas ir “ikmēneša” vai “ikgadējās”. Līzings + degviela + apkopes + kasko + remonti. Var vēl kaut kādus sīkumus piemest klāt, bet vidējās izmaksas dažādos griezumos jau var sarēķināt. Uz tā arī viss balstās…

xxx2

Pirmo reizi dzirdu ka braucot tiek “aizmesti” sānu logi un spoguļi. Parasti auto viņi pat attīrās braucot.

Par to skārienpaneli – tur reāli ir ražotāja gļuks. Ģļuks visiem paneļiem. Kaut kur tiek mitrums un panelis nestrādā. Iespējams ka ražotājs šo zina un izstrādā jaunu bloku vai labo gļukus esošajā.

Un par DSG kārbas uzticamību cerams esi informēts?

Jurz

Nja, interesanta pieredze. Ar nevienu no saviem diviem lietotajiem auto ar šādiem brīnumiem neesmu sastapies. Šī pieredze kārtējo reizi liek pārdomāt ka Škoda tomēr nav auto. Tuvā ģimenes lokā ir divas Toyotas nullītes – šādu “sāpi” nav nācies saklausīt.

xyz

Jo glaunāks un fīčām pilnāks auto, jo vairāk iespējas kam saplīst.
Braucu ar golfu 6 no 0 un nu jau 4 gadus:
1. bija freons nozudis 2x. Pirmo reizi saremontēja nomainot vārstiņu. 2ajā it kā nekas neuzrādijās, tik freons nebija.
2. signalizācijas taure sēdināja aķi, vienreiz paliku gribot- servisos biju reizes 3.
tas viss. Protams ir šaurāks par octaviu. Vietas it kā pietiek.
Kolēģim pasāts – pie 130 kkm motoram krdk- plīsa ģenģera siksna kura tālāk pabaroja zobeni. tad vēl manuālā kārba čakarējas un start stop arī.
Tā kā ar vw arī ir jautri

nunu

Njā, sērija tiešām laba, izlasīju ar interesi.
Bet nu jāšanās un problēmu uzskaitījums priekš JAUNA autiņa bēdīgs.
Man ir princips tāds: ja tērēju naudiņu, gribu PRIECIŅU. Kad meklēju iepriekšējo reizi autiņu, iekāpu arī dažās jaunās salonos. Piem., kautkādā KIA (ne Sportage). Bundža. Vnk bundža. Par tiem tūkstošiem, kas jāsamaksā, iegūsti nevis prieku, bet nebeidzamu vilšanās sajūtu.
Braucu ar BMW 320. Benzīns. Automāts. Pirkts lietots, braukts tikai LV. Dārgi? Ēdelīgi? May be… Bet bauda braukt viennozīmīgi. Salonā klusums. Pilnīgs. Muzičku var likt pavisam klusām, sarunāties mierīgi. Gadā nobraucu maz, dīzelis nah nav vajadzīgs. Neslavēšu ergonomiku, pārdomātību detaļās, katrs pats saprot, kas ir BMW sēdējis. Ja kas, neesmu bembists. :D Šitais pirmais un tas pats nejauši. Bet tagad saprotu, kāpēc pēc BMW pērk atkal BMW…

Gundars

He he, kopš nopirku pirmo auto – BMW, tā pārējos trīs tādus pašus. Un domāju līdzīgi. Bet tad ģimenes apstākļu dēļ (drošība, ietilpība, utt.) pārkāpu uz Volvo. Un sapratu, ka Bmw vairāk nekad nepirkšu. Bmw ir vadītājam, kaifam, pontam. Bet sajūtu, ka katrs knibulis, katra lieta, katra nianse ir pārdomāta, lai visi, kas brauc ar konkrēto auto justos perfekti – to sajutu tikai Volvī. Un jau gandrīz trīs gadus braucot, vēlaizvien nevaru atrast kaut ko kas nepatiktu, kaitinātu. Jā, protams, ka arī gadās pa remontam, skaidrs, ka ir regulārās apkopes. Tak tehnika jau vien ir. Bet tas pozitīvo emociju klājiens aizdzen jebkuru kreņķi par iztērēto naudu. Vienkārši ir jāatrod SAVS auto.

Jānis

Volvo pārdomāts? Kamōn – V70 panelis viduskonsolē ar 100 pogām. Parkošanās – neiespējami kaut kur normāli iegriezties. Tagad saprotu visus Volvo vadītājus un neesmu vairs dusmīgs. Bet kopumā mašīna nav slikta, man patīk. :)

nunu

Jā, par V70 piekrītu. Vienīgais no Volvo, kurā reāli ir būts.
Man tā “TV vadības pults” šķita briesmīga. Nespēju saprast, par ko tur priecāties.
Bet varbūt Gundars domā CITU Volvo?

Gundars

Domāju jaunāko gadu Volvo – vismaz pēc 2010. Par to podziņu lērumu konsolē piekrītu, tas mani arī nesaista. Jaunajiem ir citādāk. Katra poga ir ergonomiski perfekta, taktilās sajūtas, vai kā viņas tur pārgudri sauc. Uz tausti saproti kas par pogu, nav jāskatās.

Gundars

Ja te būtu iespēja bildes pievienot, es tev parādītu, kur ar Volvo var iegriezties. Itālijas braucienā vajadzēja noparkoties, vietas maz, lai neteiktu ka nemaz. Kad noparkojos un izkāpu, pats biju šokā – priekšā un aizmugurē burtiski 5cm līdz pārējiem autiņiem. Bet gan jau, ka ar zināmu pieredzi to var ar jebkuru auto.

Gundars

Katrai mašīnai ir šaizes. Tādos brīžos padomā, ka labāk ja esi ņēmis “to, kas sirdij licis iepukstēties”. Jo tad šīs čakaru reizes labi kompensē pārējais laiks, kad gūsti kaifu. Ja esi tikai rēķinājis, tad gan kretinē dubultā.
Nav auto, kas neplīst. Bet, jāapzinās, ka lētāka sākuma cena tomēr, apriori, ir ne bez iemesla.

andziks

Vo, viedi vārdi! Esmu AUDI galva. braucu 8 gadus ikdienā 130 km ar 1999.gada a4 b5 avant. 2.4 benzīns. sirds strauji iepukstas katru reizi, kad sāku braukšanu. tagad kāpšu uz citu. arī biju domājis starp VAG-iem, audi-vw-skoda. skoda nekad īsti nopietni nebiju apsvēris, bet laacz palīdzēja galīgi izsvītrot skoda, par ko paldies. pa lielam sanāk, kad apskaties visus VAG un ne tikai auto no vienas klases(vidējās, A4, 3.bmw, volvo %70) tad sāc saprast, ka visi, kas nav audi, ir kategorijā ar vērtējumu “gribu-būt-audi”. Es runāju par dizainu, ergonimiku, kopējo izpildījumu, gaitu.

Knaģis

Man tūlīt trīs gadi kā nopirku jaunu Dacia Duster un pats patīkami pārsteigts esmu, ka šajā laikā bez eļļas tikai viena bukse mainīta un par garantiju aizmugurē gabarīta kontakts. Bet dzenājos pa mežiem un velku zirgus, katrā ziņā nežēloju. Protams, no visām modernajām ekstrām nekā nav, bet laikam jau kopsummā visi tie sīkumi ir tie, kas biežāk plīst visiem apkārt ar jauniem auto.

Mikus

Divus gadus braucu ar jaunu oktaviju ( 1,6 dizelis manuala karba) jelgava – riga. Ar garantiju biju vilies kad primajam apkope pec 15k ludzu lai nomaina apsuvumu vaditaja grida. jo neturejas vieta un lida ara no plastmasas apaksaas. Man teica ka skoda laba masina un vinai ta nevar but, ka noteikti vainigs mans puteklusucejs, kas ir atravis apsuvumu.
Man displejs ziema no ritiem medza pats zvanit, apturet nevareja. Taka sad tad draugiem parsteigumi bija 5 no rita. Displeju nomainija kluda neatkartojas.
Vel bija jocigi, apstajoties citreiz ventilators uz maksimalo griezas itka dzesejot motoru, pec noslapesanas. ta notikas ari ziema aukstam motoram. Karlo motors teica ka tas ir normali un ka tam ta jabut. Man gan ta nelikas, jo vins ta griezas ilgi(pat ilgak ka stundu), kamer 2 -3 reizes nepieskila un nenoslapeja masinu.
Apkalposana visas apkopes un remontos pec avarijam bija pārsvarā laba, tik citreiz remonts ievilkas ilgak ka paredzets.
Sanu logi spoguli ari dikti smerejas, bet viskaitinošakais bija ka ja prieksejo logu nedaudz skirbina atstaj tad braucot virs 50 viss udens no logu tiritajiem gaja salona.
Skanas izolacija bija slikta.
Paterins 5,7 vasara 6,5 ziema
Mainot darbavietu atkal ir aktuals jautajums kadu auto pirkt. bet skoda visticamak ta nebus

xyz

Braucu ar 6 golfu un drīz jāmaina auto. Bija doma par octavia, bet lasot komentārus, izklausas bēdu ieleja.
Vēl jau honda civic tourer un peugoet 308sw arī ir kandidātos. Vai atkal garlaicīgo golpu 7ajā versijā.
Ja kādam ir no minētajiem braucamajiem- padalaties peredzē.

Afigel

Turpinot par golf 7:
1.6d iet suudiigaak par veco 1.6d@g6
El. Rocene suuc, man liekas ka met visu ratus mieraa.
Pateerinsh liidz 6 l ziemaa. Vasaraa var dabuut 4.2 l, tas ir garos gabalos, 90 kmh un pa veejam…kas veel interesee?

Ir arii octavia mk2, ap 360k, brauc uz gaisu

Es

Par spoguļiem un sānu stikliem piekrītu, bet tā ir problēma ne tikai oktāvijai.
Ir pieredze ar B7 pasātu – grab salons, grab durvis, stikls, lēta plastmasa. Tagad uzzīmējās B8 pasāts, ceru, ka būs labāk.

everest

Ļoti interesants raksts, kā arī interesanti komentāri.
Gribēju uzjautāt vai kādam ir pieredze ar jauno Opel Astru K, tieši 1.4 turbo, kas tiek skandināts reklāmās. Domāju paņemt testa braucienam, itkā ir redzami uzlabojumi no iepriekšējiem modeļiem, mazāk pogas, dizainiski labi, kā arī paspējis dabūt vairākas balvas. Cena gan līdzīga Golfam, bet toties vairāk ekstras.

Iesniegt savu viedokli

Atruna par moderāciju. Daži vārdi, var gadīties, ka ir iz melnās listes (viagra and stuff). Tādi komentāri tiek aizturēti, pirms parādās lapā. Ja Tavs komentārs neparādās uzreizi, būs vien jāpagaida, līdz es jamo izlasīšu. Protams, ka paturu tiesības sev netīkošos komentārus dzēst, iemeslu neminot.